Vanliga frågor


Jag har gjort en beställning och råkade boka fel tid, kan jag ändra det?

Givetvis går det bra att boka om tiden. Hör av er till kontakt@premiumevents.se eller via våran kontaktformulär. Hör gärna av er i god tid. 

 

Jag är intresserad av ballongbågar för event, hur gör jag? 

Tveka inte att kontakta oss på kontakt@premiumevents.se så kan vi diskutera vidare beställningens omfattning och övriga detaljer.

 

Måste man komma och hämta beställningen eller kan man få den fraktad?

Vi erbjuder leverans av beställningar mot en avgift from mitten på juni 2021. Avgiften beror på beställningens omfattning och körsträckan från Malmö till destination. Då våra produkter är ömtåliga finns det ingen möjlighet att skicka dem med post. 

 

Vad händer med min beställning om jag inte hämtar den på avtalad tid?

Vi rekommenderar att ni hör av er innan och bokar om tiden för upphämtning. Icke upphämtade beställningar bevaras hos oss i 2 veckor.

 

Jag är osäker på vad jag vill beställa. Kan jag diskutera mina önskemål med någon? 

Givetvis är ni välkomna att kontakta oss via kontaktformulär eller på kontakt@premiumevents.se så hjälper vi er!